Aktualności ze świata

Interesuje Cię nasza branża?

Chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem.

Uszlachetnienie druku – jakie są metody?

Aby wizytówka, katalog lub zaproszenie przykuły uwagę i na długo zapadły w pamięć, liczy się nie tylko treść i grafika. Równie istotne jest to, jak prezentuje się cały projekt – jego jakość, estetyka i sposób wykończenia. Właśnie za te aspekty odpowiada uszlachetnianie druku. Co to jest i jakie metody można stosować? W tym artykule wyjaśniamy, na czym polega ten proces i przestawiamy najpopularniejsze techniki, które warto wziąć pod uwagę

Czytaj dalej »
Profil ICC

Tworzenie profili ICC i kalibracja – co warto wiedzieć?

Klienci drukarni cyfrowej oczekują, że otrzymają wydruk, który wiernie odwzorowuje to, co widzą na ekranie – bez przekłamanych barw czy nieczytelnych detali. Aby to było możliwe, niezbędne są profile ICC oraz kalibracja. To istotne elementy zarządzania kolorem, które pozwalają zachować jego spójność, od projektu aż po gotowy wydruk.

Czytaj dalej »

Folia monomeryczna — co to jest i jakie ma zastosowanie?

Jest ekonomiczna, łatwa w aplikacji i zapewnia wysoką jakość wydruku. Mowa o folii monomerycznej – popularnym rozwiązaniu wykorzystywanym głównie w krótkoterminowej reklamie wewnętrznej i zewnętrznej. Czym dokładnie się charakteryzuje? Jakie ma zalety i wady? Czy warto ją laminować? W tym artykule odpowiadamy na te i inne pytania, abyś mógł zdecydować, czy to materiał odpowiedni do Twojego projektu.

Czytaj dalej »

Czym jest druk wypukły i jakie ma zastosowanie?

Druk wypukły to technika poligraficzna, która pozwala uzyskać efekt trójwymiarowości, nadając wydrukom elegancki wygląd. Dzięki temu sprawdza się doskonale, gdy np. firma chce wyróżnić swoje materiały na tle konkurencji. W tym artykule wyjaśnimy, na czym polega drukowanie wypukłe, w jakich branżach znajduje zastosowanie i jakie korzyści oferuje. Sprawdź, czy to odpowiednie rozwiązanie dla Ciebie.

Czytaj dalej »
Wycena drukarni cyfrowej

Od czego zależy wycena w drukarni?

Przygotowujesz firmowe materiały reklamowe na targi branżowe i zastanawiasz się, ile będzie kosztować ich druk? Wycena zlecenia zależy m.in. od gramatury papieru, nakładu i liczby stron. Co powoduje, że cena zamówienia rośnie? Co można zrobić, aby ją obniżyć? Te i pozostałe kwestie, które wpływają na wycenę w drukarni, omawiamy w naszym tekście.

Czytaj dalej »

Gramatura papieru – jakie ma znaczenie?

Potrzebujesz wizytówek, ulotek lub katalogu firmowego? Nie wiesz, jaką gramaturę papieru wybrać, aby te materiały były trwałe i estetyczne? Gdy przeczytasz ten tekst do końca, poznasz odpowiedź na to pytanie. Dowiesz się też, jak prawidłowo dobrać gramaturę papieru do drukarki i rodzaju wydruku.

Czytaj dalej »
Wzorniki Pantone

Wzorniki Pantone – czym są?

Wzornik Pantone to jedno z podstawowych narzędzi w pracy projektanta mody, pracownika drukarni i agencji reklamowej. Dlaczego? W ich przypadku precyzyjny dobór kolorów i odcieni ma ogromne znaczenie. Ile i jakie barwy zawiera wzornik Pantone? O tym przeczytasz w naszym tekście. Poznasz też zalety tej palety kolorów.

Czytaj dalej »

Dowiedz się o nas czegoś więcej.

Zależy nam aby nasza firma była postrzegana jako wiarygodny i solidny partner, a nasze produkty cechowała najwyższa możliwa jakość.