ul. Vetulaniego 1a
31-227 Kraków
+48 726 800 200
Obsługa klienta
8:00 - 16:00
Od poniedziałku do piątku
31-227 Kraków
Obsługa klienta
Od poniedziałku do piątku
W wielu firmach przygotowania do świąt zaczynają się ze sporym wyprzedzeniem. Dzieje się tak między innymi dlatego, że święta są doskonałą okazją do tego, aby pokazać swoją firmę w dobrym świetle, wzmocnić oraz podtrzymać ważne relacje biznesowe, a także wprawić w świąteczny nastrój siebie i innych. Wiele z tych celów można osiągnąć poprzez odpowiednie dobranie wysyłanych kartek świątecznych wraz z życzeniami. Ta praktyka staje się coraz popularniejsza. Jak taka kartka ma wyglądać i co dzięki niej możemy osiągnąć?
Pomimo tego, że kartkę elektroniczną znacznie łatwiej jest przygotować i wysłać, wiele można mówić o tradycyjnej formie składania życzeń w formie papierowej i o przewadze tego właśnie sposobu. Kartki w formie papierowej lepiej się prezentują i mogą zostać bardziej spersonalizowane poprzez odręczne podpisy. Takie życzenia bardziej też zapadają w pamięć i nie wpadają do skrzynek ze SPAM-em. Dodatkowo, te kartki, które posiadają duże walory dekoracyjne można wyeksponować w biurze czy też na firmowej tablicy informacyjnej.
Po pierwsze – wysyłanie kartek ma znaczenie wizerunkowe. Decydując się na takie przedsięwzięcie najczęściej chcemy, aby inni postrzegali nas jako firmę, która jest do wszystkich pozytywnie nastawiona i która dba o relacje z innymi ludźmi. Dzięki takim gestom skracamy dystans między nami, a wszystkimi innymi, którzy znajdują się w naszym otoczeniu. Im więcej trudu włożymy w przygotowanie takich kartek – tym lepiej zostaną one odebrane.
Dodatkowo, wysłanie takiej kartki do naszych partnerów biznesowych jest doskonałą okazją do tego, aby się im przypomnieć, a także do tego, aby podtrzymać z nimi kontakt oraz pozytywne relacje. Dzięki takim drobnym gestom, które wcale nie są kosztowne sprawiamy, że ktoś cały czas o nas pamięta i postrzega nam w pozytywny sposób. Kartki mogą zostać wysłane także do naszych klientów indywidualnych, co także powinno wpłynąć pozytywnie na wizerunek firmy w ich oczach oraz zachęcić ich do skorzystania z oferty firmy w przyszłości, albo nawet jeszcze przed świętami. Ten miły gest na pewno zostanie doceniony, zwłaszcza jeśli kartka będzie posiadała duże walory dekoracyjne i będzie mogła być ozdobą przez cały okres świąteczny.
Najlepiej wybrać takie, które będą miały dość uniwersalny charakter, tym bardziej jeśli chcemy przygotować jedną kartkę, którą roześlemy do bardzo wielu osób. Podobnie wygląda sytuacja z życzeniami – również powinny mieć dość formalny i uniwersalny charakter, aby nie obraziły niczyich uczuć lub nie okazały się niestosowne w przypadku osób mniej religijnych. Najlepiej wybrać coś stonowanego, co będzie wyglądało nowocześnie, ale i elegancko. Chcąc taką kartkę spersonalizować, można umieścić na niej podpis właściciela firmy, a jeśli takich kartkę nie jest dużo – zawarte w nich życzenia można wypisać odręcznie, co także świetnie się prezentuje.
Na naszym blogu umieszczamy nie tylko informacje ze świata druku, ale także porady oraz ciekawostki. Sprawdź inne nasze artykuły.