ul. Vetulaniego 1a

31-227 Kraków

+48 726 800 200

Obsługa klienta

8:00 - 16:00

Od poniedziałku do piątku

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Jak stworzyć unikatową wizytówkę?

Twoja wizytówka to jeden z najważniejszych aspektów w pierwszym kontakcie z klientem. Warto zadbać o to, aby się wyróżnić i sprawić jak najlepsze pierwsze wrażenie, a nasza wizytówka, żeby wylądowała od razu w portfelu, czy na biurku Prezesa zamiast w koszu, czy na stercie rzeczy przeznaczonych do niszczarki.

Poniżej prezentujemy techniki drukarskie, które pomogą Twojej wizytówce stać się niepowtarzalną i wyjątkową.

Kolory Pantone

Podstawowa baza kolorów pantone zawiera 1761 kolorów powstałych ze zmieszania 18 pigmentów w tym czarny i biały, kolorami dodatkowymi w bazie pantone są kolory metaliczne, fluorescencyjne oraz połyskujące. Farby pantone spełniają ścisłe standardy i mają zawsze taki sam odcień, dlatego często wykorzystuje się je w logach firm, zapewniają bowiem spójność kolorystyczną.

Papier perłowy

Papier perłowy jest sam w sobie ozdobą, a jego delikatny połysk wygląda elegancko i z łatwością przyciąga uwagę. W sam raz dla wykwintnej restauracji, czy wysokiej klasy hotelu. Należy jednak pamiętać, że druk na papierach ozdobnych możliwy jest tylko w przypadku druku cyfrowego.

Lakier UV

Delikatny połysk w wybranych miejscach, który często możemy zauważyć na okładkach książek. Doskonałe rozwiązanie do wyróżnienia głównych elementów na wizytówce np. logo.

offset druk

Plastikowe wizytówki

Ciekawe rozwiązanie, które zapewnia nie tylko oryginalność, ale też wytrzymałość. Takie wizytówki można porównać do kart bankomatowych. Dla ciekawskich: drukarnie oferują cieńsze karty od bankomatowych, aby zapobiec ewentualnemu fałszerstwu.

Przezroczystość

Rozwiązanie bardzo efektowne i nowoczesne, które można wykorzystać na etapie projektowania, wskazując czy przezroczyste ma być tło, czy grafika/tekst.

Dwustronnie

Dzisiaj to w zasadzie standard. Chcąc wyróżnić na wizytówce logo, czy krótką informację o tym czym zajmuje się nasza firma, warto oddzielić to od danych kontaktowych, dzięki czemu wizytówka będzie bardziej czytelna.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Interesuje Cię nasza branża?

Na naszym blogu umieszczamy nie tylko informacje ze świata druku, ale także porady oraz ciekawostki. Sprawdź inne nasze artykuły.