Do każdej promocji (zarówno usług, jak i produktów), niezbędna jest reklama. W dobie cyfryzacji to, co ujrzane w Internecie czy telewizji szybko jednak umyka z pamięci. Wbrew pozorom lepiej sprawdzają się reklamy, które widzi się przez dłuższą chwilę w nietypowym miejscu – właśnie do tego mogą posłużyć naklejki.
Kolorowe naklejki reklamowe są jedną z najskuteczniejszych metod promocji dla różnego rodzaju firm. Dobrze przygotowane naklejki są wykonywane z odpornych na uszkodzenia materiałów i dzięki temu mogą być przyklejane w naprawdę wielu miejscach. Jednym z nich jest na przykład karoseria samochodowa. Umieszczona na niej naklejka będzie zwracała uwagę przechodniów, ale także innych kierowców. Do tego, taka promocja będzie miała bardzo duży zasięg, bo firmowe auto może przemieszczać się po całym kraju. Naklejki o większych rozmiarach można umieszczać np. na witrynach sklepowych lub na przystankach. Będą tam dobrze widoczne, a w razie potrzeby można będzie je problemu usunąć. Są więc doskonałym sposobem na reklamę czasową – mającą ukazać przechodniem np. aktualną promocję. Takie ciekawie zaprojektowane i barwne naklejki na pewno przyciągną uwagę i zachęcą do skorzystania z danej usługi.
Reklamy na wydrukowanych naklejkach niosą ze sobą wiele korzyści. Należą do nich przede wszystkim:
Bardzo ważne jest także to, że taka tradycyjna reklama może zostać zapamiętana przez potencjalnych klientów – w przeciwieństwie do reklam online, które szybko pojawiają się i znikają, albo po prostu nie zwraca się na nie uwagi – chcąc je jak najszybciej wyłączyć. Naklejki nikomu nie przeszkadzają, a wręcz przeciwnie – przyciągają uwagę i intrygują. Reklamy w Internecie są tak częste, że czasami wręcz omija się je wzrokiem. Inaczej jest jednak z pojedynczą, kolorową naklejką, informującą o konkretnym produkcie.
Nie istnieją żadne konkretne wytyczne, co powinno znaleźć się na takiej wizytówce, przyjęło się jednak, że na jednej stronie zamieszcza się dane kontaktowe, tytuł stanowiska, logo oraz imię i nazwisko.
Bardzo ważne jest estetyczne zaprojektowanie i wykonanie wizytówki. Schludna, czysta i minimalistyczna – posiadają tylko niezbędne minimum wiedzy. Bez niepotrzebnych ozdobników zakłócających kompozycję czy obrazków odwracających uwagę.
Wygląd wizytówki oraz sposób, w jaki jest przekazywana, może przesądzić o tym, czy kontrahent będzie zainteresowany prowadzeniem wspólnych interesów. Trzeba przy tym pamiętać, aby nie traktować wizytówki jako ulotki reklamowej, ponieważ są to dwa różne rodzaje materiałów promocyjnych o zupełnie innej wadze i przeznaczeniu.
Na naszym blogu umieszczamy nie tylko informacje ze świata druku, ale także porady oraz ciekawostki. Sprawdź inne nasze artykuły.