Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Współpraca z drukarnią a rozwój biznesu.

Korzyści wynikające ze współpracy z profesjonalną drukarnią są oczywiste. Tańsze materiały reklamowe, ulotki broszury – to ogromny potencjał, niosący ze sobą szereg korzyści o charakterze marketingowym. Jednak same materiały reklamowe to nie wszystko. Jakie zatem korzyści wynikają ze współpracy obydwu podmiotów?

Przedstaw się bez słów

Już dawni Chińczycy wiedzieli, jak ważne są dane osobę w przypadków urzędników państwowych. Pakiet niezbędnych informacji – imię, nazwisko oraz zajmowane stanowisko, otrzymane dzięki zdaniu egzaminu państwowego – stanowił dumę dla swojego właściciela. Koreańscy kupcy, którzy zajmowali się handlem posiadali specjalne tabliczki, na których widniały informacje o danych osobowych oraz gildii, z jakiej pochodzili. Do Europy dotarły w XVI wieku, kiedy to podróżnik Marco Polo przywiózł ze sobą ręcznie zapisane dane na papierze ryżowym.

Korzyści długotrwałej współpracy

Drukarnia w firmie to nie tylko korzyści prestiżowe. Długotrwała współpraca pomiędzy dwoma lub więcej podmiotami, przedkłada się na pewność, że zamówione grafiki przyjdą na czas. W długotrwałej współpracy, obydwu stronom zależy na utrzymaniu kontaktów handlowych. Dlatego traktują oni swoje zamówienia priorytetowo, przedkładając je ponad krótkotrwałe umowy i realizacje.

Rola współpracy z drukarnią

Współpraca z drukarnią ma charakter złożony i odgrywa ogromną rolę w rozwoju ogólnie rozumianego biznesu, ale też konkretnego przedsiębiorstwa. Niższe koszty i korzyści wizerunkowe to jedno. Duże znaczenie ma też wysoka jakość wydruku. Wciąż zmieniany kontrahent, nie zapewni nam stałej jakości oferowanych wydruków. Wręcz przeciwnie – duże zmiany na tym polu, przedłożą się na mniejszą wiarygodność, która w biznesie ma ogromne znaczenie.

Uniwersalny kontrahent

Drukarnia jest tak zwanym „uniwersalnym kontrahentem”. Dlaczego? Ponieważ może współpracować z każdym podmiotem, specjalizującym się w różnych branżach. Każdy potrzebuje dobrych materiałów reklamowych. Nie ważne, czy specjalizuje się w branży IT, czy prowadzi działalność handlową. Współpraca drukarni z innymi jednostkami gospodarczymi, wcale nie musi ograniczać się wyłącznie do jednego podmiotu. Wręcz przeciwnie – duża liczba stałych współpracowników z różnych branż, może pomóc w stworzeniu nieformalnej sieci korporacyjnej, realizującej własne potrzeby poprzez swoich członków.

Współpraca drukarni z firmą jest czymś naturalnym, co przedkłada się na szereg korzyści (nie tylko stricte materialnych) i to dla obydwu stron. Znalezienie drukarni, realizującej zamówienia w formie stałych zleceń, to bardzo ważny atut w nowoczesnym biznesie.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Interesuje Cię nasza branża?

Na naszym blogu umieszczamy nie tylko informacje ze świata druku, ale także porady oraz ciekawostki. Sprawdź inne nasze artykuły.