Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Profesjonalny rollup

Profesjonalny rollup jest niezbędnym rozwiązaniem dla każdej firmy. Bez względu na to, w jakiej branży działa dana firma, jest to idealny sposób na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Zwłaszcza wtedy, gdy jest ona częstym gościem targów, spotkań branżowych oraz innych ważnych wydarzeń w swoim sektorze działalności.

Czym jest rollup?

Rollup jest po prostu stojakiem, który w połączeniu z odpowiednim plakatem lub innym graficznym nośnikiem treści, prezentuje odpowiednie informacje. Plakaty w tradycyjnym rozumieniu odchodzą powoli w zapomnienie. Rollup jest zazwyczaj wykonany z innych materiałów. W związku z tym jest stabilny i można go używać wielokrotnie. Obecnie ciężko wyobrazić sobie jakiekolwiek targi bez rollupów. Praktycznie przy każdym stoisku stoi przynajmniej jeden, a często nawet kilka. Pozwala on na prezentację dowolnych treści wybranych przez firmę. Plansze graficzne do rollupa mogą zawierać hasła reklamowe, nazwę firmy lub każdą grafikę, jaką klient sobie zamarzy.

Jakie zalety posiada rollup?

Rollup nie bez powodu stał się w ostatnim czasie tak bardzo popularny. Wynika to głównie z potrzeb nowych rozwiązań marketingowych, ale także z wielu zalet, jakie posiada to rozwiązanie. Należą do nich m.in.:

  • łatwy i szybki montaż,
  • bezproblemowy i bezpieczny transport (zazwyczaj rollupy posiadają odpowiednie zabezpieczenia lub pokrowce),
  • opcja wymiany grafiki na inną (oznacza to, że rollup można wykorzystywać wielokrotnie z różnymi grafikami),
  • ogromna siła przekazu reklamowego,
  • mobilność oraz niewielka waga,
  • wytrzymałość,
  • wielokrotność użytkowania (nawet z ta samą grafiką).

Oczywiście, aby rollup był efektywny, należy nanieść na niego odpowiednią grafikę. Kontrastowe kolory przyciągają wzrok. Jednak najważniejsze, aby treści i kolorystyka były tożsame z wizerunkiem firmy.

Gdzie sprawdzi się rollup

Podstawową zasadą rollupu jest jego mobilność. W związku z tym najlepiej sprawdza się ono na wydarzeniach wyjazdowych. Nie jest to zdecydowanie reklama na szeroką skalę jak bilbord lub ulotki. Rollup zazwyczaj ma trafiać do wąskiej grupy odbiorców, którzy także goszczą na danych targach lub wydarzeniach branżowych. Dlatego tworząc swój własny, warto zainwestować w projekt, który trafi do konkretnej grupy odbiorców, a nie kierować się ogólnymi założeniami marketingowymi. Dobrze pamiętać, by rollup od razu przywodził na myśl daną firmę i jej działalność. W końcu ma on być narzędziem, które pozwala na zdobycie rozpoznawalności na wydarzeniach branżowych i targach.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Interesuje Cię nasza branża?

Na naszym blogu umieszczamy nie tylko informacje ze świata druku, ale także porady oraz ciekawostki. Sprawdź inne nasze artykuły.