ul. Vetulaniego 1a
31-227 Kraków
+48 726 800 200
Obsługa klienta
8:00 - 16:00
Od poniedziałku do piątku
31-227 Kraków
Obsługa klienta
Od poniedziałku do piątku
Druk cyfrowy umożliwił znacznie obniżenie kosztów produkcji materiałów reklamowych. Dzięki temu niesłychanie popularne stały się ulotki. To najprostsza i jedna z najpopularniejszych form reklamy. Wręczane na ulicy, dodawane do prasy, czekające na klientów w punktach handlowych i usługowych – ulotki są wszędzie. Skuteczny przekaz reklamowy ulotki leży w jakości wykonania, łatwości dostosowania do indywidualnych potrzeb oraz wielu opcjach formatów i zastosowanych materiałów.
Drukowanie ulotek w naszej drukarni odbywa się w bardzo szybkim tempie. Po odbiór zamówienia w Krakowie możesz zgłosić się już tego samego dnia, po 8 godzinach od jego złożenia. W przypadku druku cyfrowego prędkość druku jest większa w porównaniu z drukarkami komputerowymi.
Dzięki wykorzystaniu druku cyfrowego ulotki będą wyróżniać się nasyconymi barwami poszczególnych elementów (tekstowych i graficznych) i precyzją odwzorowania ich szczegółów. Cyfrowa obróbka obrazu daje możliwość pełnego zarządzania kolorami i stosowania różnych palet. W ofercie naszej krakowskiej drukarni znajduje się też druk ulotek czarno-białych.
Zwykle ulotka ma postać kartki lub maksymalnie 4-stronicowej składanej broszury. Standardowe rozmiary to m.in. ulotki DL (99×210 mm), ulotki A6 (105×148 mm) i ulotki A5 (148×210 mm). W Vprint realizujemy również nietypowe i indywidualne zamówienia: w różnych formatach i kształtach. Ogranicza nas tylko Twoja wyobraźnia!
Jako drukarnia ulotek oferujemy możliwość spersonalizowania tych popularnych materiałów reklamowych. Jednym ze znanych sposobów jest umieszczenie na ich powierzchni indywidualnych grafik lub zdjęć, kodów QR lub liniowych. Inne rozwiązanie to uzupełnienie ulotki o dane osobowe i adresowe.
Drukowanie ulotek może odbywać się na różnych podłożach i w szerokim przedziale gramatur. Oferujemy wydruki na papierze od 80 do 350 g/m2 (im większa gramatura, tym lepsza trwałość wydruku). Może on być zwykły, niepowlekany albo powlekany, gładzony lub z teksturą. Do druku ulotek poleca się stosować papier kredowy o gramaturze od 130 do 300 g/m2.
W celu wyróżnienia w stosie form reklamowych warto zdecydować się na wykończenie ulotki lakierem UV. Stosuje się go do podkreślenia takich elementów jak logo marki, pojedyncze litery lub ich fragmenty, np. kropki nad “i”. Ulotki lakierowane UV są bardziej atrakcyjne wizualnie. Przykuwają wzrok i uwagę potencjalnych klientów. Warto też rozważyć wybór dodatkowego laminowania, które zapewnia trwałość druku i czyni je bardziej odpornymi na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. W Vprint oferujemy folię w trzech wariantach do wyboru: mat, błysk i satyna.
Jeśli masz pomysł, ale nie potrafisz go zwizualizować, specjaliści z działu graficznego przygotują projekt ulotki na podstawie wytycznych i według Twoich osobistych preferencji. W tym celu wykorzystają m.in. elementy systemu identyfikacji wizualnej marki. Podpowiedzą, na jaki styl, format i grafikę warto się zdecydować. Usługa przygotowania projektu jest dostępna w naszej drukarni ulotek już od 100 zł.